ჯოკერისტებო :)

ხალხო მე მინდა ჩემი ეს პოსტი დაუთმო ჯოკერისტებს! ალბათ ყველას გაქვთ ნაცქერი ბეტმენის ბოლო სერიას სადაც ჯოკერის როლს თამაშობს ჰიტ ლეჯერი არაჩვეულებრივი მსახიობი ❤ ხოოოო ახლა რატო დავიწყე ამ თემაზე წერა 2 დღის წინ როდესაც ამ ფილმს ვუყურე ავკრიფე Facebook-ში ჯოკერი და ჩემდა გასაკვირად იმ 10000 ფეიჯისა Facebook-ში რომელიც ჯოკერზეა გაკეთებული ამომიგდო ქართული ქართული გვერდი სახელად ჯოკერ / Joker / Джокер გავოცდიიი :* ამის შემდეგ მე ამ გვერდის დასალაიქებლად ყოველთვის მოვუწოდებ ჩემს მეგობრებს და ისინიც ძალიან მაგარი კმაყოფილები არიან . ამ გვერძე შეგიძლიათ გაერთოთ და ვაფშე ტა იკაიფოთ რაა :* ყველას მოგიწოდებთ დაალაიქეთ და არ ინანებთ :* :* :*

By levani1997

8 comments on “ჯოკერისტებო :)

  1. გამარჯობა ლევან. მე განათლების სამინისტროს საკონკურსო აქციების კონსულტანტი ვარ. რამდენჯერმე რაც შენ გვერძე შემოვედით ,წავაწყდით 2 ფეისბუქის გვერდის ლინკს და მოგვივიდა აზრად უფრსწორად დიდიხანია დაგეგმილი გვქონდა რომ გაკვეკეთებინა კონკურსი საუკეთესო გვერდი და იქნებ მომწერე აქ და შენც წარადგინო შენი ვარიანტები

დატოვე კომენტარი