რაღა დროს მაგრამ მაინც :)))))))))))) :*

ხალხო !  აი უკვე დასასრულს მიუახლოვდა ეს პროექტი და ჯერ მე თქვენ კიდე არ მიცნობტ🙂 ამიტომაც გადავწყვიტე გაგეცნოთ :დ  ბავშვებმა რომლებიც ჩემთან ერთად იყვნენ ამ პროექტში პირველ რიგში მათ გაგაცნეს საკუთარი თავები მე კი არა არ ვიცი ეს რისი ბრალია დამეზარა თუ არ მიყვარს მსგავსი რაღაცეები მაგრამ მგონი დრო მოვიდა… სანამ საკუთარ თავს გაგაცნობდეთ მინდა რომ ძალიან დიდი მადლობა გადაუხადო პროექტ ჰარმონიას იმ მხიარული და საინტერესო წუთებისათვის რომლებიც მან ჩვენ გვაჩუქა მაგრამ ყველაზე დიდი მადლობა დოდკას და ნინას მათ გვასწავლეს ყველაფერი ყოველი შემთხვევისათვის ბოლომდე დაიხარჯნენ არ დამავიწყდება მე არასდროს ის დღეები როდესაც პირველ ტრენინგებზე კისერი მქონდა გაშეშებული და energizer – ებს მაინც ვაკეთებდი როდესაც დოდკას ვაწუხებდი უკვე ბევრი შეკითხვებით დოდკა ეს როგორ გავაკეთო ? დოკა ეს როგორ ავტვირთო ? და ეგრე რაააა🙂
ეხლა გაგეცნობით🙂
მე ვარ ლევან მევაბიძე (გვარზე არ გაგეცინოთ )🙂 ვარ გორიდან ძააალიან მიყვარს ჩემი ქალაქი იმიტომ რომ აქ ბევრი ჩემი საყვარელი ადამიანი ცხოვრობს მე არ მყავს აც და და არც ძმა მაგრამ აპრილის 20 ში დაიკოს ველოდებით :*❤ მიხარი ძალიან ეხლა ჩემ სურათსაც დავდებ მაინც რააა რო გამომეკიდოთ ფანები😀😀😀😀😀

By levani1997

One comment on “რაღა დროს მაგრამ მაინც :)))))))))))) :*

Leave a Reply

