ინტერვიუ თანატოლთან (ელენე სადაღაშვილთან)

1) შენი  აზრით  რამდენად  დიდი  ზეგავლენას  ახდენს ოჯახური ძალადობა ოჯახის  პატარა  წევრზე?   პასუხი: ჩემი აზრით  ახდენს  დიდი  ზეგავლენას  , მას უჩნედება  შიში  ადამიანის მიმართ და  ეს ყველაფერი მოქმედებს მის ფზიკიკაზე .    2)  რამდენად  შირად  გსმენია  საზოგადოებაში ჩვენ ქალაქში მომხდარი  ოჯახური   ძალადობების  შესახებ?   პასუხი: ბავშვებზე  ძალადობის  შესახებ  ამ ბოლო დროს  აღარ მსმენია .  მსმენია იშვიათად ნასვამი მამის ზეწოლაზე ოჯახის მიმართ.    3)  შენი  აზრით  სწორია თუ არა  როდესაც  მშობლები  შირად  სჯიან  ბავშვს ?    პასუხი :  არაა ეს  სწორი შეიძლება  სიტყვიერად რაგაცეების  აკრძალვა მაგრამ  ფიზიკური  ძალადობა არ მიმაჩნია კარგ საქციელად.    4)  თუ   ყოფილხარ  ბავშვობაში  ასჯილი და  რა  ფორმით ?       პასუხი :  ბავშვობიდან დედასთან მქონდა მეგობრული ურთიერთობა, ხოლო მამის მხრიდან იყო ცოტა  რაოდენობით  აკრძალვები.    5)      შენი  აზრით  რა  უწყობს  ხელს  ადამიანის     კრიმინალად  ჩამოყალიბებას?    პასუხი :  ცუდი ოჯახური გარემო და ცუდი სამეგობრო წრე      6)    რამდენად    ხშირად  ხარ  ვებ საიტების  მომხმარებელი  და  ინტერესდებით  თუ   არა   ძალადობის  თემებით ?      პასუხი : ვებ საიტების  ხშირი მომხმარებელი ვარ. და  შირად არ ვინტერესდები ამ თემით.   7)  რას   ურჩევდი   ადამიანებს  რომლებიც  ძალადობენ  შვილზე  ?   პასუხი : მე ვეტყოდი მათ რომ ისინი დაისჯებიან კანონის მხრიდან.      8 )  თუ  ქქონია  სურვილი  აგეყვანა    შვილი ?    პასუხი : მე არასრულწლოვანი ვარ აქედან გამომდინარე მე არ შემიძლია ბავშვის აყვანა ,  მაგრამ ჩემს  ოჯახშ ქონდა სურვილი  აეყვანა ჰაიტის მიწისძვრის  შემდეგ ბავშვი. 

By levani1997

Leave a Reply

